دلتنگی

دلی · 21:51 1402/09/21

اولین پستمه در واقع برا سبک شدن خودم میخام پست بزارم چون کسی نیس بهم گوش بدع 

در واقع نمیتونم به کسی بگم عاشقم نمیتونم بگم دلتنگم نمیتونم بگم داره از دوریش میمیرم 

اینگه در هر سال یه بار عشقتو ببینی باعث نمیشه دلتنگ بشی آیا 

عشقی ک حتی تو صورتت نگاه نمیکنه و نمیدونه چند سال پاش سوختی و ساختی 

هه عشقی ک عاشق یکی دیگس یکی ک ۵ سال ازش بزرگتره  کسی ک باعث شد خراب شه اون پسری ک همه سرش قسم میخوردن پسری ک خوشگلی هر دختری جذب میکنه الان بشه یه مشت استخون پسری ک نمیدونه من اینجا دارم از فکرش دیونه میشم با فکر کردن بهش روحم گریه کنه ولی اشکام نمیرسه در واقع فقط از داخل میسوزم افسرده میشم و میخندم همین چی میتونم بگم به عشقی ک یه طرفه اس 

به عشقی ک وقتی چاقو خورد من زجه زدم به عشقی ک وقتی فرار کرد من خون گریه کردم به عشقی ک معتاد شد من مردم و ساکت شدم 

عشق چق کلمه مزخرفی برای این حس هس باید بزارن پاسوزی الکی