خب ببخشید براتون عکس نزاشتم حتما در اسرع وقت میزارم 

همچنین از کسایی ک کامنت و لایک گذاشتن ممنونم و اینکه حتما ادامش میدم اول میخاستم تو ۰ند پارت تمومش کنم ولی یه ایده هایی به ذهنم رسید 

 

حالا این پارت صحنه داره امیدوارم راضی باشین

آیلین:

از استرس دستام یخ بسته بودن من الان جلوی این خونه ویلایی چکار میکردم نمیدونم فقط میخاستم مامانمو نجات بدم 

با انگشتایی ک احساس نمیکردم زنگ در رو زدم ک بعد از چند ثانیه یا صدای تیکی باز شد 

با قدمهایی لرزون وارد شدم خونه ویلایی سه طبقه بود و باغش از دو طرف پر بود از گل ،گل های قرمز قشنگی بودن  و سط یه راه با کاشی سفید داخل خونه شدم ک فکم چسبید به زمین 

باورم نمیشه این خوخه واااااقعا عالیه(عکس میزارم حوصله ندارم توضیح بدم)

یه خدمتکاری به استقبالم آمد

خدمتکار:سلام خوش امیدین آقا بالا تو اتاق منتظرتون هستن

همراهش رفتم بالا وارد یه اتاق با دکوراسیون سیاه شدم و خدمتکار منو تنها گذاشت 

نگاهم به مردی افتاد ک بیش ازحد جذاب بود (عکس میزارم)

بهم اشاره کرد بشینم رو صندلی جلوی میز آرایش 

منم بی حرف نشستم

ویلیام:خب خب از عکست خوشگلتری

ایلین:مرسی

ویلیام:خب زیاد طولش نمیدم الان یه آزمایشی میکنیم اگه ازت راضی بودم به مدت یه ساله صیغه ام میشی 

 

با شنیدن این حرف قلبم آمد تو دهنم چ آزمایشی

ویلیام:پاشو وسط اتاق وایسا و لخت شو کامل

 

ایلین:چی کامل ؟

ویلیام:آره مگ کری

با بغض وسط اتاق ایستادم و آور پیراهنم در اوردم 

ک سینه های خوش فرم تو سوتین ک دیروز خریدم نمایان شدن 

بعد رفتم سراغ شلوارم شلوارمو آروم از پام در آوردم بعد سوتین و شورت لامبادام رد اوردم الان لخت وسط اتاق جلوی مرد غریبه ایستاده بودم از خجالت سرم تو گردنم بود 

قدم های آرومش رو به ستم برداشت 

ویلیام:اوووم.....بدن وسوسه انگیزی داری ..خم شو

 

با خجالت خم شدم ک پستم استادم و روی به..شتم دست کشید 

لبمو گاز گرقته بودم تا اشکام نریزه 

 

لبه های بهشتمو از هم جدا کرد و سرشو به پشتم نزدیک کرد نفس هاش ک به پستم می‌خورد سست میشدم از نفش های گرمش به نفس نفس افتاده بودم ک زبونشو کشید رو به..شت سفید و تپلوم منو به سمت تخت هل داد ک با سر افتادم روش رومو برگردوندم به سمتش تا ببینم میخاد چکار کنه دیدم داره شلوارشو درمیاره از ترس به حالت نشسته در امدم 

شلوار و شرتش رو در آورد نگاهم ک به مردو..نگی بزرگش افتاد به دهنم رو قورت دادم 

روم خیمه زد و سرش رو وسط سی.نم گذاشت و مک محکمی به وسطش زد ک مطمئنم بعدا کبود میشه نوک صورت سینما تو دهنش کشید و آروم مکی بهش زد ک اهم بلند شد خوب ک سی.نمو خورد رفت سمت به.شتم زبونشو کشید روش ک به روتختی چنگ زدم 

زبونشو تند تند می‌کشید روش از شدت شهوت به نفس نفس افتادم 

بعد از اینکه به.شتمو خوب خورد زانو هام تا کرد و چهار دشت و پا آمد روم مردو..نگی سیخ شوشو کشید رو به.شتم تا خوب خیس بشه  لباشو گذاشت رو لبام و مکید غافل از همه دنیا بودم که یهو درد وحشتناکی توی دلم پیچید ک باعث شد تو دهنش جیغ بکشم و اشکام بریزه 

باورم نمیشه به دست مردی زن شدم ک حتی اسمشم نمیدونم اونم فقط به خاطر عزیزترین کسم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب نظرتون ؟؟چطور بود؟؟؟

 

بازم لایک و کامنت بزارید عشقام